Szkolenie oparte o fascynującą historię człowieka, który odmienił zarządzanie produktami w firmie.
Zapraszamy dyrektorów i menedżerów (właścicieli) produktu, dyrektorów sprzedaży i marketingu oraz wszystkich, którzy uczestniczą w kreowaniu nowych produktów, zarządzaniu ofertą oraz skutecznym wdrażaniu na rynek.
Celem szkolenia jest przekazanie uczestnikom sprawdzonych, dobrych praktyk w zarządzaniu produktem zorientowanym na zysk, opartym o autorską metodykę PROFIT based Product Management, wypracowaną na bazie wieloletnich doświadczeń ekspertów firmy StratEX.
W trakcie 2-dniowego szkolenia uczestnicy wezmą udział w symulacjach zarządzania produktami, opartych na realnych case’ach i prześledzą trafność podejmowanych decyzji biznesowych. Całość dopełni omówienie zagadnień zarządzania portfelem produktów oraz wskazanie efektywnych procesów, organizacji i narzędzi zarządzania produktami.
Adresaci szkolenia
Forma szkolenia
1. Zarządzanie produktami w modelu biznesowym i strategii firmy
2. Analiza potencjału rynku do rozwoju produktów
3. Strategia produktowa jako główny obszar maksymalizacji zysku
1. Efektywne zarządzanie ofertą | portfelem produktów
2. Efektywne procesy, organizacja i narzędzia zarządzania produktami
Seminarium przeprowadzamy
również w formule zamkniętej.
Zainteresowanych prosimy
o kontakt w sprawie jego wyceny.
Lider praktyki IMPACT based strategy
Więcej o trenerach znajdziesz w zakładce ZESPÓŁ
dla pierwszych 5 zapisanych osób
dla każdej kolejnej osoby z tej samej organizacji.
cena zawiera: uczestnictwo w szkoleniu, materiały szkoleniowe, certyfikat ukończenia szkolenia, obiad w trakcie szkolenia, przerwy kawowe.
Weryfikujemy portfolio, definiujemy kule u nogi i odkrywamy wschodzące gwiazdy. Pomagamy zarządzać portfelem produktów tak, by płynnie przynosił maksymalne zyski. Śledzimy trendy i poszukujemy rynków z największym potencjałem marży.
Analizujemy przeszłość, badamy teraźniejszość, projektujemy przyszłość. Pomagamy firmom wdrażać zmiany i stawiać realne cele skoncentrowane na zyskach. Wspieramy procesy przekładania celów strategicznych na poziom konkretnych działań.